شناسهٔ خبر: 154792 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه ایمن عاملی موثر در جهت آبادانی و توسعه تنکابن

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن عنوان کرد: راه ایمن و مناسب عاملی موثر در جهت آبادانی و توسعه شهرستان تنکابن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مازندران، عادل منصورکیایی گفت: شهرستان تنکابن به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند. 

وی تصریح کرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست. 

منصور کیایی در ادامه به اتمام علیات روکش آسفالت محور ارتباطی دو هزار _ زنگیشاه محله اشاره و عنوان کرد: محور مذکور به طول ۳۰ کیلومتر بوده که در فاز اول عملیات روکش آسفالت آن به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به اجرا در آمده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن ضمن اشاره به این مطلب که از ۱۰۴۰۰کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۶۴۵ کیلومتر در تنکابن قرار دارد خاطر نشان کرد: خوشبختانه این اداره با توجه به محدودیت‌های اعتباری، اقدامات گسترده و مثبتی را در جهت افزایش ارتقاء ایمنی محورهای تحت پوشش به اجرا در آورد.