شناسهٔ خبر: 154817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از رسانه ها و متقاضیان نهضت ملی مسکن قدردانی کرد

مهندس اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی از تعامل و همکاری رسانه ملی، اصحاب رسانه، متقاضیان مسکن ملی و کارکنان مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان که در سفر یک روزه ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی با اداره کل راه و شهرسازی استان همراهی کردند تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی در پیامی گفت: از اصحاب رسانه ملی، خبرگزاری های استانی و صدا سیمای اشراق که در سفر یک روزه ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به این استان همکاری و همراهی لازم را داشتند تشکر و قدر دانی می کنم.

وی افزود: خبرنگاران همواره زبان گویا و چشم بینای جامعه در اطلاع رسانی هستند و خوشبختانه در این سفر در انعکاس اخبار مربوط به بخش مسکن و شهرسازی از جان و دل مایه گذاشتند و همکاری بسیار خوبی داشتند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: از خبرنگاران و عکاسان محترمی که در جریان سفر حضور داشتند و اخبار و گزارشات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان را به نحو شایسته و مطلوب پوشش و منعکس کردند ، کمال تشکر را دارم.

اسماعیلی ضمن تشکر از همکاران ستادی وزارت و نیروی انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: تلاش و اهتمام ویژه دستگاه ها و ادارات شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اعم از   اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرودگاه شهدای زنجان،  هواشناسی استان،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک،  بانک مسکن استان،  حوزه ساخت و توسعه حمل‌ و نقل استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در برگزاری مطلوب سه روزه ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: همچنین از متقاضیان نهضت ملی مسکن که در این سه روز در ستاد ارتباطات مردمی حضورداشتند و مشکلات و مطالبات به حق خود را با صبوری و شکیبایی بیان کردند نهایت قدر دانی را دارم.