شناسهٔ خبر: 154828 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

دستور وزیر راه و شهرسازی برای تمهیدات سفر ایمن نوروزی

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اعلام آغاز بهره برداری از نمازخانه های بین راهی و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی به مدیران راهداری استان ها در ارتباط مجازی دستور دارد برای سفری ایمن در ایام نوروز از هم اکنون تمهدیات لازم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش با دستور افتتاح ۲۴ پروژه راهداری با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومان و نمازخانه های بین راهی خواستار برنامه ریزی برای نگهداری این نمازخانه ها شد و گفت: در سال‌های گذشته در حوزه شهرهای جدید نیز برای ساخت مساجد اهتمام ویژه ای شده است، که باید ضمن ادامه پیدا کردن افزایش نیز یابد و برای زندگی مومنانه تآمین امکانات و زیرساخت ها انجام شود.
وی تصریح کرد: در اجلاس سراسری نماز از وزارت راه و شهرسازی تقدیر شد و امروز ۱۶ باب نمازخانه بین راهی و ۴۷ باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی که دارای نمازخانه نیز هستند بهره برداری شد.
وزیر راه و شهرسازی که در راهدارخانه خانچای زنجان در ارتباط مجازی با راهداران ۱۳ استان کشور سخن می گفت، با تسلیت شهادت مظلومانه کودکان و مادران و تمام شهدای عملیات تروریستی زنجان، بیان داشت: تا آخر سال ساخت ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی لازم است به اتمام برسد و عملیات تحویل قیر با مصوبات لازم به پروژه‌ها آغاز شده است.
بذرپاش اظهار کرد: در استان زنجان با همکاری پلیس راه استان، رفع چهار نقطه پر حادثه مصوب شده است.
یادآوری در مراسم افتتاح های پروژه های راهداری، روکش آسفالت ۱۵۱ کیلومترراه های شریانی و اصلی و ۱۲۱ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی بهره برداری شد.