شناسهٔ خبر: 154836 - سرویس زنان و امور خانواده
نسخه قابل چاپ

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

مراسم مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام زن و روز مادر در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام زن و روز مادر صبح امروز یکشنبه ۱۷ دی ماه با حضور برخی مشاوران و معاونان وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در مناصب مدیریتی

در ابتدای این مراسم سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان ااز شهادت جمعی از هموطنانمان در اینحادثه ابراز تاسف کرد.

سیدجوادی در ادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) بر اهمیت جایگاه زن و خانواده در جامعه و لزوم پررنگ‌تر شدن نقش زنان تاکید کرد.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی به اقدامات انجام شده در حوزه تجلیل از جایگاه خانواده و بانوان وزارت راه و شهرسازی و همچنین تقدیر از فرزندان نخبه کارمندان اشاره کرد.

وی افزود: شادابی و تقویت روحیه بانوان همکار به عنوان رکن خانواده و با توجه به نقش ترتبیتی آن‌ها در اجتماع و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در مناصب مدیریتی در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی بیش از پیش مورد توجه قرار دارد.

تقدیر از ۷۳ کارمند زن نمونه در وزارت راه و شهرسازی

محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) از تلاش‌های بانوان همکار در وزارت راه و شهرسازی قدردانی کرد.

زهره‌ای ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح برخی احکام در حوزه استخدامی گفت: ۷۳ بانو به عنوان کارمند نمونه در سطح کشور انتخاب شده که در جشنواره اسفندماه از آنان تقدیر خواهد شد.

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد