شناسهٔ خبر: 154843 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دستور استفاده از ماشین‌آلات بیشتر در فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) صادر شد

u معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جلسه کنترل پروژه طراحی، تدارک و ساخت پروژه پایانه مسافری جدید دستور مقتضی جهت استفاده از گروه‌های جدید و ماشین‌آلات بیشتر توسط را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، طبق روال هفتگی در معاونت توسعه و زیرساخت جلسه کنترل پروژه طراحی، تدارک و ساخت پروژه پایانه مسافری جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ریاست مجید داودی معاون توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و با حضور نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، مجری طرح و مشاوران فاز ۲ شهر فرودگاهی برگزار شد. 

داودی ضمن استماع گزارش اقدامات انجام شده در سه جبهه کاری الزامات لازم در جهت تکمیل و پیشرفت پروژه و دستور مقتضی جهت استفاده از گروه‌های جدید و ماشین‌آلات بیشتر را صادر کرد. 

همچنین در این جلسه فرزاد همدانچی مجری طرح فاز ۲ شهر فرودگاهی گفت در کارگاه باند جنوبی فعالیت مناسبی صورت گرفته و کلیه مقدمات کار از قبیل انتخاب مصالح و استقرار کارخانه آسفالت با سرعت خوبی در حال انجام است. همدانچی افزود در جبهه کاری تونل کارگو نیز نمونه‌برداری از میل‌گرد و مصالح بکار رفته بمنظور تست و ارزیابی کیفیت آن به آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارسال شده و بعد از شناسایی و مراحل تحقیقاتی، این پروژه نیز عملیاتی می‌شود. لازم به ذکر است در این جلسه روند مکاتبات و سطح ارتباطات بین نمایندگان کارفرما و کنسرسیوم بازبینی و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.