شناسهٔ خبر: 154855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئولیت پذیری از ویژگی‌های برجسته بانوان در مشاغل اجتماعی است

خبر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درجلسه با بانوان اداره کل متبوع، ضمن تاکید بر توجه به امور رفاهی و برنامه های فرهنگی ویژه بانوان تصریح کرد: هرنوع اقدام درراستای اجرای اموری از این دست، باید وفق مقررات و درقالب وحدت رویه صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات  راه وشهرسازی ازاستان قم، محمد پورتیموری مدیر این اداره کل در آیین گرامیداشت خجسته زادروز حضرت زهرا س، عنوان کرد: از ویژگی‌های بانوان درمشاغل اجتماعی، دقت درانجام امور و مسئولیت‌پذیری است. 

پورتیموری درجلسه‌ای که به مناسبت گرامیداشت زادروز حضرت زهرا (س)، روز مادر و زن، با حضور بانوان همکار، درسالن جلسات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم برگزارشد، درسخنانی ضمن ابراز تاسف از واقعه تروریستی شهرستان کرمان، اظهار داشت: بی‌تردید وقوع حوادثی از این دست نه تنها خللی در صفوف بهم پیوسته امت ایران اسلامی درمقابله با توطئه‌های دشمنان ایجاد نمی‌کند، بلکه عزم و اراده آنان را درپیمودن راهی که با وقوع انقلاب اسلامی آغاز شده، محکم‌تر از گذشته می‌کند. 

وی درادامه به ایام خجسته زادروز حضرت زهرا س، که درتقویم مناسبتی ایران اسلامی به نام روز مادر و زن مزین گشته، اشاره و عنوان کرد: به دلیل وقوع حادثه تروریستی شهرستان کرمان، برگزاری این مراسم به تاخیر افتاد. 

پورتیموری در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تجلیل از مقام شامخ زن مسلمان اظهار داشت: حضور بانوان در مجموعه‌های اداری و… موجب دقت، نظم، قانونمداری هرچه بیشتر در محیط کار می‌شود. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم،   بانوان همکار را، کارمندانی ساعی به انجام و ظیفه دانست و تاکید کرد: مسئولیت پذیری، دقت و تسریع در انجام امور، تکریم ارباب رجوع و… از جمله اموری است که بانوان محترم در مجموعه‌های اداری، بدانها شناخته می‌شوند. 

محمدپور تیموری، ضمن تاکید بر توجه به امور رفاهی و برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان تصریح کرد: هرنوع اقدام درراستای اجرای اموری از این دست، باید وفق مقررات و درقالب وحدت رویه صورت گیرد. 

درادامه این جلسه که معاون توسعه مدیریت منابع، مدیر دفتر حراست و کارشناس روابط عمومی نیز حضور داشتند، هریک از بانوان همکار، درسخنانی به طرح دیدگاه و ارائه نظرات خود جهت پیشبرد بهتر امور پرداختند. 

 درپایان این مراسم، با اهدا لوح سپاس، ازبانوان همکار تقدیر به عمل آمد.