شناسهٔ خبر: 154871 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تقدیر رئیس جمهور از اقدامات وزیر راه و شهرسازی؛

وزارت راه و شهرسازی دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز شد

رئیس جمهور نوشتن حکم رئیس جمهوری با اهدای لوحی از اقدامات وزیر راه و شهرسازی در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری همزمان با برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز در سال ۱۴۰۲، با اهدای لوحی از اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر کرد.

همزمان با این اجلاس ۱۶ باب نمازخانه بین راهی و ۴۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های کشور به بهره‌برداری رسید.

در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ باب نمازخانه بین راهی در راه‌های مواصلاتی کشور وجود دارد.

رئیس‌جمهوری در لوح تقدیر اهدا شده به وزیر راه و شهرسازی، وزارت راه و شهرسازی را دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز اعلام کرده است.

در متن لوح تقدیر رئیس جمهور آمده است: نماز باب استعانت از خداوند رحمان، میقات عاشقان، معراج مؤمنان و وسیله تقرب رستگاران است و اقامه و اشاعه این فریضه حیات بخش تکلیفی الهی و آسمانی است که بر دوش همه به ویژه صاحبان مکنت و همت والا نهاده شده است.

در ادامه تصریح شده است: بی شک تجلی آثار و برکات بی بدیل نماز، اثربخش ترین عامل نیکبختی و زدودن غفلت‌ها در جامعه است. اینجانب ضمن ارج نهادن به وظیفه شناسی و عملکرد متعهدانه آن حوزه با الهام از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در مسیر استحکام و بالندگی فرهنگ انقلاب اسلامی و ترویج معارف نماز از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند جنابعالی و تمامی مسئولان و دست اندر کاران خدوم آن دستگاه که در گسترش فرهنگ اقامه نماز موفق به کسب عنوان دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز در سال ۱۴۰۱» شده‌اید، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

در پایان این لوح سپاس آمده است: امید است در مسیر تکریم نماز، این فریضه الهی و انسان ساز و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، اعمال نیک و خالصانه‌تان همانند گوهری نورانی در کارنامه رفیع معنویتان بدرخشد و نزد خداوند متعال منشأ اجر و عطیه الهی باشد.

وزارت راه و شهرسازی دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز شد