شناسهٔ خبر: 154907 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مجمع عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد

33 رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی گفت: با تایید نمایندگان سازمان حسابرسی با توجه به رعایت تمام تکالیف قانونی و تمام جنبه‌های با اهمیت در استانداردهای حسابرسی، گزارش حسابداری ارائه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بررسی، مطلوب، شفاف و منصفانه اعلام شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجمع عمومی بررسی صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شرکت با حضور اعضاء هیات مدیره و مجید کیانپور مدیرعامل و برخی مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مهدی نورایی رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان اداره کل امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نماینده دادگستری و نمایندگان سازمان حسابرسی در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

نورایی در این مجمع گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان، فناورانه است و توانسته بالاخص طی چند سال اخیر نقش آفرینی تاثیرگذاری در ارتقاء کیفی پروژه‎های عمرانی در کشور داشته باشد و با تایید سازمان حسابرسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد در وضعیت مالی طرح‌های تملک دارایی‎های سرمایه‌ای شرکت در اسفند ۱۴۰۱ تغییرات در وضعیت مالی و مقایسه بودجه و عملکرد آن برای سال منتهی به تاریخ فوق از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری بخش عمومی به نحو مطلوب نشان ‌دهد.

نورایی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از با سابقه ترین شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی است و جایگاه مهمی به عنوان امین وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات کنترل کیفیت در کشور دارد که از همه کارکنان و مدیران این شرکت تشکر و قدردانی می‎کنم.

نورایی در این مجمع گفت: با تایید نمایندگان سازمان حسابرسی با توجه به رعایت تمام تکالیف قانونی و تمام جنبه‌های با اهمیت در استانداردهای حسابرسی، گزارش حسابداری ارائه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بررسی، مطلوب، شفاف و منصفانه اعلام شد. 

وی ادامه داد: طبق گزارش حسابرس در اجرای ماده ۳۳ دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی و رعایت مفاد قانون مبارزه با پولشویی، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط و استانداردهای حسابرسی توسط این سازمان مورد ارزیابی قرار گرفته است و با موارد حاکی از عدم رعایت قوانین و مقررات یاد شده برخورد نکرده است.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز گزارشی از تجهیز شرکت به فناوری های منحصربفرد و روز دنیا که با حمایت های وزیر راه و شهرسازی انجام، بومی سازی و در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل رونمایی شده ارائه کرد.