شناسهٔ خبر: 154918 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رشد ۳۸ درصدی بودجه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری

خدایار روان بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: با موافقت سازمان برنامه و بودجه بودجه امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ۳۸ درصدی افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست مدیران ستادی و استانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان، فناورانه و مردم پایه بوده و به دانش و تخصص روز دنیا تسلط داشته و بر این اساس اولویت شرکت ارائه خدمات منحصربفرد مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

روان‌بد ادامه داد: با توجه به تداوم رشد و توسعه شرکت که چند سالی است با موفقیت پیگیری می‌شود، امسال اصلاحیه بودجه شرکت تقدیم سازمان برنامه و بودجه شد که با افزایش آن به یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان موافقت شد.

وی افزود: این بودجه بین تمام استان‌ها برای تخصیص خرید تجهیزات و فعالیت‌های توسعه‌ای اختصاص یافته و سال بعد سال شکوفایی و افزایش حضور در پروژه‌های عمرانی و همچنین تصویب افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳ خواهیم بود.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست مدیران استانی با ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه نخست، برنامه ۳ ماهه پایانی امسال برای وصول مطالبات را ارائه کردند.