شناسهٔ خبر: 154934 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

گردهمایی روسای ادارات امور بندری بنادر کشور برگزار شد

نشست ​اولین گردهمایی تخصصی روسای ادارات امور بندری بنادر کشور با حضور مدیرکل امور بندری، مدیرکل امور اقتصادی و مناطق و روسای ادارات امور بندری کشور و صاحبنظران حوزه امور بندری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، ​اولین گردهمایی تخصصی روسای ادارات امور بندری بنادر کشور با حضور عادل دریس، مدیرکل امور بندری، حسین یداللهی، مدیرکل امور اقتصادی و مناطق و روسای ادارات امور بندری کشور و صاحبنظران حوزه امور بندری برگزار شد. 

در این نشست به موضوعاتی چون الزامات حمل و نگهداری کالاهای خطرناک و همچنین لزوم اهمیت به مسائل آموزشی پرسنل امور بندری پرداخته شد. 

ارائه چالش‌ها توسط روسای ادارات امور بندری بنادر کشور و تبادل نظر پیرامون راهکارهای موجود در راستای حل مشکلات و افزایش بهره وری عملیات بندری از دیگر مباحث این نشست بوده است. 

بر اساس این گزارش، هماهنگی و آگاهی روسای ادارات امور بندری بنادر کشور با سیاست‌های کلان سازمان در حوزه معاونت امور بندری و به اشتراک‌گذاری دیدگاه‌های بنادر در این زمینه و شناسایی مشکلات بنادر در سطوح عملیاتی از دیگر اهداف این گردهمایی محسوب می‌شود.