شناسهٔ خبر: 154948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان بوشهر افزایش می‌یابد

معاون توسعه و منابع بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی و دو نمازخانه بین راهی همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی و دو نمازخانه بین راهی همزمان با دهه فجر خبر داد. 

 لواسانی گفت: این سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای گناوه به شبانکاره، برازجان به اهرم و برازجان به بوشهر است. 

وی افزود: برای احداث این مجتمع‌ها ۶۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم می‌کند. 

لواسانی یادآور شد: جهت مناسب‌سازی راه دسترسی و نصب تابلوهای راهنمای این مجتمع ها، ۲۲ میلیارد ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هزینه شده است. 

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر داری ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری است و ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی نیز در حال ساخت است. 

وی یادآور شد: مجتمع‌های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده‌ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه‌های گردشگری بسیار موثر هستند. 

استان بوشهر با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بیش از ۴۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.