شناسهٔ خبر: 154956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه:

ایمن سازی راه‌های روستایی سوادکوه، توسعه منطقه را به دنبال دارد

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه از اهمیت راه‌های روستایی این شهرستان گفت و اظهار کرد: توسعه همه جانبه سوادکوه در گرو ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های روستایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، باقر صادقی گفت: در سال‌های اخیر با توجه به نگاه دولت سیزدهم به توسعه روستاها و در راستای شعار عدالت محوری و محرومیت زدایی اقدامات مؤثری در زمینه احداث و بهسازی راه های روستایی در شهرهای استان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: شهرستان سوادکوه به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی و همچنین کوهستانی بودن منطقه از جمله شهرستانهایی است که روستاهایی زیادی در آن واقع شده ، لذا این اداره در راستای فعالیتهای گسترده خود اقدامات بسیاری را در بخش راه روستایی منطقه انجام داده است که از جمله می توان اجرای عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی "تیلم " به طول ۲ و نیم با صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان اشاره کرد.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار ۷۳۸ کیلومتر در شهرستان سوادکوه واقع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه از اهمیت راه‌های روستایی این شهرستان گفت و اظهار کرد: توسعه همه جانبه سوادکوه در گرو ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های روستایی است.