شناسهٔ خبر: 155023 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

جلسه داوری مقالات ارسالی به هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم برگزار شد

ع جلسه داوری چکیده مقالات ارسالی به هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم با حضور و داوری اعضای کمیته علمی و اساتید این حوزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در راستای برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم و همچنین ارسال مقالات متعدد با موضوعات مرتبط به دبیرخانه این کنفرانس، جلسه داوری چکیده مقالات ارسالی با حضور و داوری اعضای کمیته علمی و اساتید این حوزه در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور اساتید و کارشناسان از گرایش‌های مختلف حوزه اقلیم‌شناسی و هواشناسی برگزار شد، مقالات ارسال شده مورد بررسی قرار گرفتند. 

بر اساس برنامه ریزی زمانی هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم، نتایج داوری چکیده مقالات این کنفرانس در روز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ بر روی سایت کنفرانس اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

نویسندگان و پژوهشگرانی که مقالات آن‌ها پس از اعلام نتایج داوری چکیده مقالات پذیرفته شود می‌توانند تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ نسبت به ارسال مبسوط مقالات خود اقدام کنند. 

شایان ذکر است، هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم توسط سازمان هواشناسی کشور و پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و همچنین همکاری دیگر نهادهای مرتبط علمی و اجرایی داخلی و بین المللی در روزهای ۹ و ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل مرکز اسناد کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.