شناسهٔ خبر: 155051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از روند اجرایی پروژه‌های مرتبط در آذربایجان شرقی

33 مسئولین ستاد اجرائی فرمان امام (ره) به همراه معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان از روند عملیات اجرائی پروژه‌های ستاد اجرائی فرمان امام در استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیرو بازدید سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و تیم همراه در دومین سفر شهرستانی از پروژه‌های شهرستان مرند و بررسی موانع و مشکلات، معاون مسکن و ساختمان اداره کل به همراه جمعی از مسئولین ستاد اجرائی فرمان امام (ره)، برخی از مدیران و کارشناسان مرتبط جهت پیگیری موارد طرح شده ضمن حضور در شهر مرند، از پروژه تحت کارگزاری این ستاد در شهرک میلاد مرند بازدید به عمل آورده و موارد طرح  شده را بررسی کردند. 

بابک نجفیان در حاشیه این بازدید گفت: باتوجه به اهمیت تامین مسکن در شهرستان مرند، لازم است تا روند عملیات اجرائی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان تسریع شود و اداره کل این آمادگی را دارد تا جهت رفع موانع و مشکلات پیش رو مذاکرات لازم را با وزارتخانه و سایر مجموعه‌های ذیربط را انجام دهد. 

این هیئت در ادامه با حضور در شهر جدید سهند، از پروژه‌های مرتبط با ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در این شهر بازدید به عمل آورده و ضمن حضور در شرکت عمران شهر جدید سهند، به بررسی مسائل مربوطه پرداختند. 

پروژه اقدام ملی باغمیشه در شهر تبریز دیگر هدف این هیئت بود که ضمن حضور در آن و بازدید از روند عملیات اجرائی، با پیمانکاران و دست اندرکاران اجرائی این پروژه گفتگو کردند. 

تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه‌ها، بررسی مشکلات و احصا موانع از اصلی‌ترین اهداف این بازدید و سفر یک روزه بود.