شناسهٔ خبر: 155055 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معارفه سرپرست جدید حوزه فرهنگی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان

معارفه طی مراسمی حجت الاسلام و المسلمین عباس محمودی به عنوان مسئول جدید حوزه فرهنگی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان معرفی و از زحمات و خدمات حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی پور ‌مسئول سابق این حوزه قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسمی حجت الاسلام و المسلمین عباس محمودی به عنوان مسئول جدید حوزه فرهنگی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان معرفی و از زحمات و خدمات حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی پور ‌مسئول سابق این حوزه قدردانی شد. این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین  سید حسن نور محمدی مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه فرهنگی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان و معاونین ایشان در بندر آبادان برگزار شد.

 مشاور مدیرعامل و رییس حوزه فرهنگی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر حفظ روحیه ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی گفت : همه ما موظف هستیم در هر جای این سرزمین برای تبلیغ دین اسلام و فرهنگ اسلامی تلاش کنیم. ‌

 حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نور محمدی خاطر نشان کرد:  لازم است بصورت  همزمان هم آسیب های فضای مجازی  شناسایی و رصد شود و هم از ظرفیت و فرصت خوب فضای مجازی در مسیر ترویج فرهنگ استفاده کرد.

در این مراسم همچنین مالکی زاده مدیر بنادر و دریانوردی آبادان، حمایت و پشتیبانی از ترویج  فرهنگ انقلاب اسلامی را از مهمترین موضوعات و اهداف مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان  دانست و گفت : افزایش و توسعه دایره ترویج فرهنگ و انجام اقدامات  اثربخش و تقویت عناصر فرهنگی و هنری منجر به افزایش نشاط روحیه کاری بین کارکنان می شود.