شناسهٔ خبر: 155066 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

جزئییات بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه های شیراز، جهرم و داراب

بازدید از فرودگاه شیراز مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به استان فارس ضمن بازدید از فرودگاه شیراز، در جلسات جداگانه با روسای کمیسون های عمران و کشاورزی مجلس شورای اسلامی روند اجرایی پروژه های عمرانی فرودگاه های جهرم و داراب را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کاپیتان رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل این شرکت با همراهی فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی پس از ورود به فرودگاه شیراز با حضور بر مزار شهید گمنام، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهید ادای احترام کرد.

وی در ادامه از ترمینال فعلی پروازهای خارجی بازدید میدانی به عمل آورد و دستورات لازم برای تسریع در بهسازی بخش‌هایی از این ترمینال را صادر کرد.

 نخجوانی همچنین از ترمینال بین المللی جدیدالاحداث این فرودگاه نیز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه قرار گرفت.

در این بازدید مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با ارائه توضیحات کاملی، وضعیت پروژه‌های فرودگاه شیراز را تشریح کرد.

آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی فرودگاه شهدای جهرم بررسی شد

 گفتنی است، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه ای با حضور محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها، فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس و مهدی جعفرزادگان جهرمی رییس فرودگاه جهرم، روند اجرایی پروژه های عمرانی این فرودگاه مورد بحث و بررسی قرار داد.

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه شهدای داراب

کاپیتان نخجوانی و معاون عملیات فرودگاهی در جریان سفر به استان فارس با همراهی محمدجوادعسکری رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده شهرستان داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی از فرودگاه شهدای داراب بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها همچنین با حضور در پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای داراب از نزدیک در جریان تغییرات و پیشرفت پروژه قرار گرفت و ضمن بررسی روند اجرای طرح به بیان راهکارها و مرور فرایندها برای به ثمر رسیدن این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی پرداخت.