شناسهٔ خبر: 155067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

ضرورت تعامل کارفرما، کارگزار و سازنده جهت تسریع در روند اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن

1 سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت تعامل کارفرما، کارگزار و سازنده جهت تسریع در روند اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، عبادی مدیر منطقه شمالغرب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به همراه بابک نجفیان، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان و فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند بازدید کردند.
در این بازدید آخرین وضعیت پروژه‌های چشمه و همچنین پروژه فخر یک و دو از جمله پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهر جدید سهند، مورد بررسی قرار گرفت.
نجفیان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت تعامل کارفرما، کارگزار و سازنده، ضرورت تکمیل و تحویل پروژه ها را یادآور شد. وی گفت اداره کل راه و شهرسازی آمادگی هر نوع مساعدت برای احداث واحدها و تحویل آنها به متقاضیان را دارد.
عبادی، مدیر منطقه شمالغرب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این بازدید بر ضرورت تحویل دو بلوک از پروژه چشمه و تسریع در عملیات بتن‌ریزی پروژه فخر یک و دو تأکید کرد و افزود : ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان کارگزار، همراه سازنده پروژه خواهد بود، لیکن در صورت تعلل، روش های مختلف برای تعیین تکلیف پروژه را پیش خواهد گرفت.

گفتنی است، حضور در پروژه نیلوفر و آوین از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت عملیات آماده سازی سایت پروژه ۴۶۷ واحدی نصر از دیگر بخش‌های این بازدید بود که پیشنهادات لازم در ادامه آن راستای تسریع در اتمام خاک‌برداری محل بلوک‌های پروژه نصر ارائه شد.