شناسهٔ خبر: 155086 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جاده کزاز در استان مرکزی به طول ۴ کیلومتر روشن شد

نوروزی اراک سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای افزایش سطح ایمنی در محور «شازند - کزاز» عملیات احداث روشنایی به طول چهار کیلومتر در این مسیر انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمدهادی نوروزی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اهمیت تأمین، نگهداری و توسعه ایمنی در شبکه راه‌های استان اظهار کرد: تلاش برای ارتقاء ایمنی راه‌ها از مهم‌ترین و شاخص‌ترین فعالیت‌های راهداری است که به همین منظور اقدامات قابل توجهی در راه‌های استان و به تبع آن در شهرستان شازند انجام شده است. 

وی افزود: احداث ۴ کیلومتر روشنایی طولی در محور کزاز شهرستان شازند اقدام بسیار ارزشمندی بود که جهت افزایش سطح ایمنی برای تردد خودروهای عبوری صورت گرفت. 

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه مسلما در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش به‌سزایی ایفا خواهد کرد. 

نوروزی خاطرنشان کرد: پروژه‌های راهداری با جدیت قابل توجهی در دست اجرا است که به طور مثال در حوزه شهرستان شازند می‌توان به دو پروژه بزرگ نصب نیوجرسی در محور اراک - بروجرد و نصب روشنایی و حفاظ میانی در محور شازند - دوراهی اشاره کرد.