شناسهٔ خبر: 155092 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست هم اندیشی بررسی و تحلیل تصادفات محورهای شرق استان تهران

نشست هم اندیشی بررسی و تحلیل تصادفات محورهای شرق استان تهران نشست هم اندیشی بررسی و تحلیل تصادفات محورهای حوزه استحفاظی شرق استان تهران با حضور عارف امرایی معاون راهداری استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان تهران) نشست هم اندیشی با موضوع بررسی و تحلیل تصادفات محورهای حوزه استحفاظی شرق استان تهران با حضور عارف امرایی معاون راهداری استان تهران و سرهنگ کهریزی فرمانده پلیس راه شرق استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست عارف امرایی با بیان آمار تصادفات ۹ ماهه نخست سال جاری و اشاره به اهمیت محورهای شرق استان گفت: محورهای شرق استان تهران به دلیل موقعیت کوهستانی و تعدد تصادفات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه نشست حاضرین به بررسی آمارهای تصادفات ۹ ماهه سال جاری در محورهای حوزه شرق استان پرداخته و تمامی نقاط تصادفات و نقاط پرحادثه در این محورها مورد بحث و هم اندیشی قرار گرفته و در پایان تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات این نقاط اتخاذ شد.

گفتنی است در این نشست سرهنگ فرهانی جانشین پلیس راه شرق استان، روسای ادارات ایمنی راهها، مدیریت راهها و شهرستانهای پردیس، دماوند، فیروزکوه، ورامین و قرچک،پاکدشت و پیشوار و همچنین روسای پلیس راه محورهای شرق استان نیز حاضر و به بحث و تبادل نظر پرداختند.