شناسهٔ خبر: 155121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان:

تردد در تمامی محورهای مازندران روان است

مازندران رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه استان و گزارشات راهداری، تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان جریان دارد و ترافیک در این محورها روان گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، محسن هاشمی به رعایت نکات ایمنی به‌هنگام تردد از محورهای مواصلاتی به‌ویژه گردنه‌های استان تأکید و عنوان کرد: به هموطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح‌کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های  کوهستانی را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند. 

وی ادامه‌داد: هم اکنون ۳۶ اکیپ راهداری با به کار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.  

هاشمی طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.  

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www. 141. ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.