شناسهٔ خبر: 155123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

مدیریت بانوان موفقیت سطوح مختلف مجموعه را به دنبال داشته است

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با تبریک روز زن و قدردانی از زحمات بانوان اداره کل گفت: بهره مندی از توانایی بانوان در سطوح مدیریتی، موفقیت‌هایی را در بخش‌های مختلف مجموعه به بارآورده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و تجلیل از مقام بانوان شاغل در اداره کل، اظهار کرد: ماهیت شغلی سخت  و مردانه راهداری و حمل و نقل  در مناسبت های مختلف فقط در سایه وحدت،همدلی، صمیمیت و برنامه ریزی مجموعه میسر و تحمل پذیر است.

وی ادامه داد: برای تداوم موفقیت های کسب شده نیازمند حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های ارشد استان هستیم و نقش بانوان نیز در این دو بخش و همچنین صنوف و تشکل ها بخوبی بارز و بیانگر همت والای بانوان در کنار همسرداری و فرزندپروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان نیز که به دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مراسم حضور یافت، گفت: سخنوری، شجاعت، ایستادگی در برابر ظلم، همسری و مادری فاطمه زهرا (س) از الگوهای بی بدیل و بی نظیر است که  در تمام شئونات زندگی بانوان استفاده می شود.

الهام متین، استفاده از ظرفیت بانوان توانمند مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در سطوح حساس مدیریتی بیانگر نگاه ریزبینانه و دقت نظر مدیرکل بیان کرد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بانوان ستادی و شهرستانی اداره کل تجلیل شد.