شناسهٔ خبر: 155149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌میزبانی شهر جدید ایوانکی؛

شصت و دومین جلسه شورای مسکن استان سمنان برگزار شد

شصت و دومین جلسه شورای مسکن استان ارائه گزارش از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید ایوانکی در خصوص روند اجرای پروژه‌ها، اعطای تسهیلات بانکی، انشعابات آب،برق و گاز و رسیدگی به مشکلات پیمانکاران از جمله مسائل مطرح شده در جلسه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، شصت و دومین جلسه شورای مسکن استان به ‌میزبانی شهر جدید ایوانکی با ‌ریاست استاندار و با حضور محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان، دانیال صفائی سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل و جمعی از مدیران اجرایی و کارشناسان حوزه مسکن و ساختمان استان برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به اینکه بحث الحاق زمین به شهر جدید ایوانکی و مشکلات آن به سرعت پیگیری و رفع می‌شود، گفت: مشکلات آب‌رسانی و گازرسانی نیز باید توسط بخشدار و پیمانکاران طرح پیگیری و رفع شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات آب‌رسانی به طرح شهر جدید ایوانکی توسط پیمانکاران پیگیری شود، افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: طرح ورودی شهر ایوانکی به سازمان ایمنی راه ها ارائه شود تا در مورد آن تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان سمنان، تصریح کرد: سمنان رتبه دوم بعد از استان خراسان جنوبی را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور دارد.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید رییس جمهور برای اجرای دقیق مصوبات شورای عالی مسکن در استان‌ها خاطرنشان کرد: هیچ عذری برای تاخیر در اجرای طرح‌های مسکن پذیرفته نمی‌شود.