شناسهٔ خبر: 155153 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

منطبق با سیاست‌های دولت انجام شده است؛

امضای بیش از ۳۲۲هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری ویژه بنادر هرمزگان

نشست مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، روند اجرایی سرمایه‌گذاری سازمان بنادر را منطبق با سیاست‌های دولت دانست و گفت: در همین راستا، بیش از ۳۲۲هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری ویژه بنادر هرمزگان به امضا رسید که یک اتفاق کم‌نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یداللهی در نشست جمعی از مدیران حوزه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی، با هدف بررسی میدانی مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری اظهار کرد: یکی از شعارهای سازمان بنادر در راستای اهداف دولت سیزدهم حضور در جمع سرمایه‌گذاران و ذینفعان در کمیته راهبردی سرمایه‌گذاری بنادر است.  

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی، روند اجرایی سرمایه‌گذاری سازمان بنادر را منطبق با سیاست‌های دولت دانست و گفت: در همین راستا، بیش از ۳۲۲هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری ویژه بنادر هرمزگان به امضا رسید که یک اتفاق کم‌نظیر است. 

وی گفت: جلسات این کمیته در سازمان بنادر به صورت هفتگی برگزار می‌شود، درعین حال تلاش می‌شود اعضای کمیته در کنار سرمایه‌گذاران برای شنیدن دغدغه‌ها و بررسی طرح‌ها در تمامی بنادر کشور بازدیدهایی را به صورت مستمر داشته باشند. 

یداللهی با اشاره به استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای طرح‌های یادشده به ویژه گردشگری دریایی گفت: بخش خصوصی یک ظرفیت مهم برای سازمان بنادر و دولت مردمی است که برای توسعه طرح‌های دریامحور باید از این ظرفیت در استان هرمزگان بیشتر حمایت و استفاده کرد.   

 گفتنی است؛ بازدید از طرح‌های بندری و سرمایه‌گذاری بنادر شهید رجایی و لنگه بخشی از سفر دو روزه اعضای کمیته راهبردی سرمایه‌گذاری سازمان بنادر به استان هرمزگان است.