شناسهٔ خبر: 155186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده است

اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از اجرای موفق نهضت ملی مسکن در اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محمد علی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر به اردبیل به همراه هیئت همراه و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژهای در حال احداث نهضت ملی مسکن در سایت و شهرک بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکان یابی و جانمایی بسیار خوب زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق استان بویژه شهر اردبیل قابل تقدیر است.

وی از اهتمام جدی مدیرکل ، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقدیر کرد.

قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: وزارت راه و شهرسازی در کشور و بالطبع اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در خط مقدم خدمتگزاری به مردم در دو حوزه بسیار مهم و تاثیر گذار ساخت مسکن حمایتی و راه قرار دارند.

زهره ای با اشاره به کسب رتبه اول کشور توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: سایت و شهرک بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۴ قطعه ، نمونه بسیار خوبی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده است اظهار کرد: نام گذاری پروژه ها و قطعات نهضت ملی مسکن بنام سرداران شهید بویژه ساخت بزرگترین شهرک مسکونی بنام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را اقدامی ارزشمند است.

وی در پایان بازدید از واحدهای تکمیل شده نهضت ملی مسکن در پروژه شهید پاریاب شهرک اندیشه ۲ اردبیل ، ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و بادوام برای متقاضیان که عمدتا" از اقشار ضعیف جامعه هستند را خدمتی ماندگار و دارای اجر عظیم در نزد پروردگار متعال دانست.

استقبال بی نظیر مردم و متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن

در ابتدای این بازدید محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به حجم سنگین و گسترده فعالیت ها ، اقدامات و خدمات ادراه کل راه و شهرسازی استان به مردم عزیز اظهار کرد: بدلیل جانمایی و مکانی یابی مناسب زمین برای احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان و بویژه در شهر اردبیل ، استقبال بی نظیر مردم و متقاضیان را از این طرح شاهد بودیم که از این بابت از پیگیریها و تلاشهای سید حامد عاملی استاندار اردبیل تشکر و قدردانی می نمایم.

وی گفت: کل افراد ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل بیش از ۱۱۹ هزار نفر می باشد ، که از این تعداد بیش از ۴۱ هزار نفر تایید نهایی شده اند و تعداد ۲۹ هزار نفر نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نموده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین برای ۲۵ هزار متقاضی در استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن زمین لازم را برای الباقی متقاضیان که حدود ۴ هزار نفر هستند تامین نمائیم.

گفتنی است در این بازدید  سیدجوادی، مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی، حجت الاسلام والمسلمین وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی را همراهی می کردند.