شناسهٔ خبر: 155188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ساماندهی تخصصی نیروی انسانی و اموال در وزارت راه و شهرسازی

بیبینید: جلسه شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و همراه هیئت در اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از ساماندهی تخصصی نیروی انسانی و اموال در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محمد علی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان اردبیل که با حضور هیئت همراه ، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل و مدیران استان در محل سالن جلسات شهید سلیمانی راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: تعداد کل همکاران در سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین ادارات کل در استانها حدود ۱۰۰ هزار نفر می باشد که در تلاش هستیم تا ۵۰ درصد فوق العاده در حکم و فیش حقوقی آنها اعمال گردد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی و مجموعه های تابعه در خط مقدم خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی قرار دارند افزود: همکاران ما در اعتلای کشور در بخش های دریایی ، هوایی ، زمین، احداث و تکمیل زیر ساخت های اساسی کشور بویژه در دو حوزه بسیار مهم مسکن و حمل و نقل نقش اساسی ایفا می نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ما در ستاد وزارتخانه با ایجاد سه قرارگاه تخصصی ساماندهی نیروی انسانی، ساماندهی اموال غیرمنقول و همچنین قرارگاه تکریم از پیشکسوتان و بازنشستگان بدنبال ارتقای بهره وری و شاداب سازی بدنه وزارت راه و شهرسازی هستیم.

زهره ای در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت:  احداث ۴ میلیون واحد مسکونی برای مردم، تنها بخشی از ماموریت ویژه رئیس جمهور محترم به وزارت راه و شهرسازی است.

در این جلسه و نشست ۳ ساعته که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد، محبوب حیدری رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن خوش آمدگویی به قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی و هیئت همراه، گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل شامل هواشناسی، شرکت زیرساخت، فرودگاه، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نمایندگی هواپیمایی هما، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بانک مسکن و نظام مهندسی ساختمان ضمن بیان دیدگاه و مشکلات خود، گزارشی از اقدامات و فعالیت دستگاه زیر مجموعه خود ارائه دادند.