شناسهٔ خبر: 155202 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سومین جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت سال ۱۴۰۲

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت عملکرد در سال ۱۴۰۲، به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و با حضور اعضای نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، این جلسه که در سالن جلسات شهید زین العابدین زاهد مقدم تشکیل شد، حمید فاضلی رئیس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و اعضای کارگروه، گزارش عملکرد و آسیب شناسی ماه های اخیر را در بخش های مختلف با محوریت دستورکارهای اعلامی ارائه نمود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز، توضیحات تکمیلی را در رابطه با عملکرد اداره کل ارائه و برنامه های پیش رو را تشریح کرد.
در ادامه جلسه اعضای حاضر نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص ۴ دستور کار جلسه آسیب شناسی شاخص بهینه سازی الگوی مصرف-سنجه ساختمان و تجهیزات) بررسی احداث ساختمان جدید)، آسیب شناسی شاخص مولد سازی دارائی های دولت (ثبت اموال غیر منقول در سامانه سادا)، احصاء خدمات قابل واگذاری به بخش غیر دولتی و طرح موضوع ضوابط اجرایی نحوه اعطای مزایای جانبی به کارکنان دستگاههای اجرایی و چالشهای پیش رو مطرح کردند.
گفتنی است در این جلسه میر بهاءالدین رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان و سایر نمایندگان معاونین و روسای ادارات ستادی حضور داشتند.