شناسهٔ خبر: 155224 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

بارش برف و باران در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، همدان و کردستان

برفروبی اراک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی از بارش برف و باران در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، همدان و کردستان، و بارش باران در برخی از محورهای مازندران ، گلستان و گیلان خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت ترافیکی را در محورهای برون‌شهری تشریح کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین، محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی  و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک  و محدوده گرمدره خبر داد.

معصومی گفت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، قزوین ، همدان  و کردستان، بارش برف و باران  و در برخی از محورهای استان های مازندران ، گلستان و گیلان بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: محور پونل – خلخال، هشتگرد - طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان،  وازک – بلده مسدود است.