شناسهٔ خبر: 155317 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بارش برف و باران در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال

البرز_برف روبی چالوس مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی و سایر محورهای شریانی و غیر شریانی را اعلام کرد و بر این اساس محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) است و محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده اند.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها بیانگر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است. 

بر اساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، مازندران، البرز، تهران و همدان، بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، کرمانشاه و ایلام، مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های تهران، قم، همدان و خوزستان است.

محورهای مسدود غیرشریانی  شامل؛ محور پونل – خلخال، هشتگرد - طالقان و  محورهای دارای انسداد فصلی؛  سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده هستند.