شناسهٔ خبر: 155332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ۴.۵ کیلومتر روکش آسفالت قرق در استان گلستان

گلستان روکش آسفالت محور گرگان- علی آباد(محدوده شهر قرق) به طول ۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان با حضور استاندار در شرق استان گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مراسم بهره برداری از این پروژه همزمان با آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان قرق در محل پروژه واقع در محور گرگان- علی آباد و با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس، پلیس راه، امام جمعه، شهردار، شورای اسلامی و اهالی شهر قرق برگزار شد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در این مراسم با ارائه گزارشی از برخی شاخص‌های راههای استان گفت: در ۹ ماهه سال جاری  میزان ۲۲۸ هزار تن آسفالت با هزینه ۵۸۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت گرم  ۲۳۵ کیلومتر از راههای اصلی استان صرف شده است. 

عادل مصدقی اظهار کرد: ۱۵۴ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی و لایه سرد با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از اقدامات انجام شده دیگر طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ در طول راههای اصلی استان محسوب می‌شود. 

به گفته وی، همچنین در طول راههای روستایی نیز ۸۲ کیلومتر روکش آسفالت با ۵۴ هزارتن آسفالت و ۲۴۷ میلیارد تومان اعتبار به اجرا درآمده است. 

مصدقی، ۹۵ درصد اعتبارات هزینه شده برای این عملیات را از محل منابع ملی بیان کرد.