شناسهٔ خبر: 155345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان تهران عنوان کرد؛

برفروبی و نمکپاشی ۴۵۰۰ کیلومتر باند توسط راهداران استان تهران

برفروبی و نمکپاشی 4500 کیلومتر باند توسط راهداران استان تهران معاون راهداری استان تهران گفت: با ورود سامانه بارشی عصر روز پنج‌شنبه تا کنون ۴۵۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمکپاشی با استفاده از ۳۵۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک در سطح راههای استان تهران جهت روان سازی ترافیک و جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان تهران ) عارف امرایی معاون راهداری استان تهران اظهار کرد: طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۲ در استان تهران با فعالیت ۳۹۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۲۵۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری در ۳۸ راهدارخانه و پایگاه به همشهریان و هموطنان عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به ادامه بارش برف و وقوع پدیده کولاک در محورهای کوهستانی استان تهران اظهار کرد: با تلاش راهداران عزیز در حال حاضر تردد، عبور و مرور به صورت عادی و روان در سطح راههای استان جریان دارد ولی با توجه به لغزنده بودن سطح محورها از رانندگان عزیز تقاضامندیم ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئن رانندگی کنند. قبل از سفر شروع سفر خود از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو و از به همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم اطمینان حاصل کنند.