شناسهٔ خبر: 155350 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

انتصاب سرپرست اداره کل امور مالی و اموال شرکت راه‌آهن

انتصاب سرپرست اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی راه و شهرسازی خوزستان مدیرعامل شرکت راه‌آهن، «مجید تاجیک جلایری» را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی و اموال این شرکت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی،  مجید تاجیک جلایری را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی و اموال منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، تاجیک دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته حسابداری می‌باشد و پیش از این معاون مدیر کل امور مالی و اموال در امور درآمد بوده است.

در متن حکم تاجیک برازنده آمده است: « با توجه به سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل امور مالی و اموال شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.انتظار می‌رود با رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی و با جدیت در راستای تحقق اهداف و راهبردهای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ضمن هماهنگی با معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است پیش از این محمد قلی زاده عهده دار این مسئولیت بود.