شناسهٔ خبر: 155414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعیین تکلیف ۱۲۰۰ فقره پرونده حقوقی در راه و شهرسازی آذربایجان غربی

آذربایجان غربی رییس اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۲۰۰ فقره پرونده حقوقی استان در حوزه راه و شهرسازی تعیین تکلیف شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سجاد محمدی رییس اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای برنامه اجرایی ابلاغی از جانب سازمان ملی زمین و مسکن حراست و نگهداری از اراضی ملی و دولتی جزو سرفصل های مهم تعریف شده برای ادارات حقوقی استان ها است.

وی با بیان اینکه تحقق صد در صدی این برنامه در دستور کار اداره حقوقی اداره کل قرار دارد، گفت: طی سال ۱۴۰۲، ساماندهی و تعیین تکلیف ۵۲۰ پرونده حقوقی انجام و منجر به رای به نفع دولت شده است.

رییس اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از آرای صادره در محاکم دادگستری آذربایجان غربی برای ۹۰ فقره، حکم قضایی اجرا شده است.

محمدی گفت: همچنین نسبت به ۲۱۳ فقره پرونده رفع تصرف فوری نسبت به اراضی دولتی، توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اجرای حکم شده است.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع، پیگیری و دفاعیات لازم در محاکم قضایی، اداره حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی عملکرد مطلوبی در حوزه تعیین تکلیف پرونده های حقوقی دارد.