شناسهٔ خبر: 155469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بر تامین زیرساخت‌های واحدهای مسکونی در دیدار با مدیر عامل شرکت گاز استان

1 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جریان دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان با وی عنوان کرد: شرکت های خدمت رسان از مهم ترین بازوهای اجرایی راه و شهرسازی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت گاز استان به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان آن شرکت با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار و پیرامون مسائل مرتبط و همکاری های فی مابین به گفتگو پرداختند.

سید احمد موسوی در این دیدار گفت: تامین مسکن حمایتی برای مردم و طرح نهضت ملی مسکن یکی از اولویت های اجرائی دولت سیزدهم و از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است. از این رو باید تمامی دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مرتبط تلاش کنند تا تامین مسکن حمایتی برای قشر محروم محقق شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سرعت انجام کار در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار مهم است و بخش مهمی از روند علمیات اجرائی در این پروژه ها توسط شرکت های خدمات رسان انجام می شود که شرکت گاز نیز یکی از آن هاست و بدون تعامل و حمایت این شرکت ها، سرعت پیشرفت عملیات اجرائی پروژه های نهضت ملی مسکن کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این گفتگو با تاکید بر اهمیت طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: شرکت گاز استان اهتمام جدی و ویژه ای برای تامین زیرساخت های مربوطه در طرح های نهضت ملی مسکن دارد.