شناسهٔ خبر: 155477 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکریم خانواده‌های شهدای راهداری در استان مرکزی

دیدار با حانواده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و جمعی از کارکنان این اداره کل با خانواده سه راهدار شهید راه خدمت «علی سرخوش»، «مجید بهرامی» و «عباس نعمتی» در شهرهای ساوه و غرق آباد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، همزمان با اولین روز از ماه رجب مصادف با میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به اتفاق دبیر شورای فرهنگی، جمعی از کارکنان این اداره کل و روسای ادارات شهرستان های ساوه و زرندیه، با خانواده سه راهدار شهید راه خدمت «علی سرخوش»، «مجید بهرامی» و «عباس نعمتی» در شهرهای ساوه و غرق آباد دیدار کردند.

این دیدار به منظور قدردانی از سال‌ها خدمت صادقانه و خالصانه راهداران فقید و ارج نهادن به خانواده آنها انجام شد.

مهرداد جهانی ضمن تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن نام این عزیزان که در راه خدمت به مردم و در حین ماموریت جان خود را از دست دادند،‌ بر تکریم و دلجویی بیش از پیش خانواده های آنها تأکید کرد.

وی در دیدار با خانواده سه راهدار شهید راه خدمت گفت: درگذشت همکاران راهداران تلاشگر در حین مأموریت عمیقا باعث آزرده خاطر شدن و اندوه فراوان شد که جا دارد مجدد درگذشت آنها را تسلیت بگوییم؛ بدون شک فقدان آن ها محسوس و خدمات آنها ماندگار خواهد بود.

تکریم خانواده‌های شهدای راهداری در استان مرکزی

مرحوم مجید بهرامی راهدار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرندیه ۲۴ خرداد ماه سال جاری در مسیر بازگشت از مأموریت خود از سمت اراک به زرندیه در محور سلفچگان - ساوه دچار حادثه رانندگی شد و جان شیرین خود را در مسیر خدمت از دست داد.

مرحوم علی سرخوش راهدار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه نیز ۲۱ دی ماه سال ۹۹ در هنگام انجام مأموریت محوله در آزاده راه ساوه-تهران دچار حادثه رانندگی شد و در زمانی که در حال انجام پاکسازی جاده بود، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیونت عبوری جان خود را از دست داد.

شادروان عباس نعمتی نیز ۱۳ شهریور سال گذشته در حین انجام مأموریت و در حال گشت‌زنی در محور قدیم ساوه - همدان در محدوده گردنه دخان، بر اثر برخورد با یک دستگاه خودروی عبوری جان خود را فدا کرد.