شناسهٔ خبر: 155516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد؛

سی و نهمین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن با محوریت استان خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه پایش و بررسی عملکرد استان خراسان رضوی با محوریت راه و شهرسازی در سی و نهمین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن در ۱۳ بند برگزار و عملکرد این استان در بخش های مختلف مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی روز یکشنبه در حاشیه سی و نهمین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن که در محل ساختمان دادمان به ریاست اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، عملکرد این اداره کل را در ۱۳ بخش تشریح کرد. 
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه اقدامات موثری طی چند ماه اخیر در حوزه تامین زمین و رفع نیاز استان در حوزه نهضت ملی مسکن انجام شده است، تاکید کرد: اداره کل راه‌ و شهرسازی استان و دستگاه‌های ذی‌ربط درباره فعال کردن پروژه‌ها در اراضی تامین شده تسریع و اقدامات لازم درخصوص اتمام پروژه‌های فعال در استان صورت گرفته است.
وی از ارایه بخش به بخش اقدامات در حوزه تامین زمین، آماده سازی، واگذاری و تخصیص زمین، مدیریت متقاضیان، تامین مالی، خدمات زیربنایی-روبنایی، مشوق های غیرمالی-مجوزها و حقوق دولتی، ساماندهی و کنترل بازار اجاره و فروش و ... خبر داد. 
گفتنی است در این جلسه معاونین و برخی روسای ستادی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.