شناسهٔ خبر: 155521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل راهداری جنوب کرمان خبر داد؛

اتمام عملیات آسفالت ۶.۵ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان

عملیات اسفالت معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از اتمام عملیات آسفالت ۶.۵ کیلومتر راه روستایی در حوزه شهرستان منوجان در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) اکبر سلیمانی معاون ساخت راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از پایان عملیات آسفالت ۶.۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان منوجان خبر داد و افزود: عملیات آسفالت راه روستایی بن هور به طول ۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و همچنین عملیات آسفالت راه‌های روستایی آب دمیل و مهاجرین بن هور نیز به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه شهرستان منوجان به پایان رسیده است.

سلیمانی به میزان بیش از ۵۰ خانوار بهره‌مند از این پروژه اشاره کرد و افزود: راه سبب رونق هر منطقه می‌شود و ما نیز در تلاش هستیم تا در رشد و اقتصاد مردم نقش مؤثری را ایفا کنیم.

وی باتوجه به اینکه این محورها به‌تازگی آسفالت شده‌اند و اجرای عملیات خط کشی نیز تا حداقل دو هفته امکان‌پذیر نیست از مردم و کاربران جاده‌ای خواست با سرعت مطمعه تردد نمایند و از سالم بودن چراغ‌های خودروی خود جهت تردد ایمن در شب مطمئن شوند.

سلیمانی به دیگر راه‌های روستایی در حال احداث در منوجان اشاره کرد و گفت: مناقصه قطعه پایانی محور منوجان_آب باد بی بی_جغین انجام شده و پیمانکار آن نیز مشخص شده است و محور بجگان به دهکهان هم عملیات خاکی آن با جدیت در حال انجام است.