شناسهٔ خبر: 155550 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

بارش برف و باران در برخی محورهای مازندران، البرز، تهران و قزوین

بارش برف و باران کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای مازندران، البرز، تهران و قزوین، باران باران در برخی از محورهای گیلان، کرمانشاه و همدان و مه‌گرفتگی در برخی از محورهای خوزستان و خراسان‌رضوی خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون شهری را تشریح کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت روان است. همچنین، محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش برف و باران، محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است. 

کارشناس مرکز مدیریت راه‌هاش کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های پایانه شهیدکلانتری، پل فردیس و گرمدره، آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع، خبر داد. 

برقی توضیح داد: هم اینک در برخی از محورهای استان‌های مازندران، البرز، تهران و قزوین، بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های گیلان، کرمانشاه و همدان بارش باران و در برخی از محورهای استان‌های خوزستان و خراسان‌رضوی، مه‌گرفتگی گزارش شده است.