شناسهٔ خبر: 155563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شهرداری شریک راهبردی راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت است

کرمان مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان با مجموعه شهرداری شهر کرمان گفت: شهرداری شریک راهبردی راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۲ نشست مشترکی با حضور رضا حافظی مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان، سعید شعرباف تبریزی شهردار شهر کرمان، علی عباسی پور معاون املاک و حقوقی، هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان و کارشناسان مربوطه دو مجموعه در راستای مسائل مشترک فی ما بین برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان گفت: شهرداری شریک راهبردی راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت است و باید در راستای این مهم تعاملات بیشتر و مشکلات مرتفع شود.

وی همچنین افزود: راه و شهرسازی و شهرداری تمام‌قد در راستای طرح جهش تولید مسکن و طرح جوانی جمعیت ایستاده و با هم افزایی و تعامل فی ما بین سعی به حل مشکل مردم دارند.

در ادامه این جلسه پیرامون اراضی ۱۰۸ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان، قدرالسهم اراضی دولتی و همچنین طرح جامع بافت تاریخی شهر کرمان تبادل‌نظر شد و در پایان تصمیماتی اتخاذ شد.