شناسهٔ خبر: 155569 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان خبر داد؛

۸۰ نقطه حادثه‌خیز در استان کرمان طی یک سال گذشته رفع شده است

۸۰ نقطه حادثه‌خیز استان کرمان طی یک سال گذشته رفع شده است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی بر رفع ۳۵ نقطه حادثه‌خیز گفت: طی یک سال گذشته رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در شمال و جنوب استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان به صورت امانی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: حدود ۲۲ سال از آغاز پروژه تقاطع دهبکری که یکی از نقاط حادثه‌خیز است می‌گذرد که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

عراقی زاده با بیان اشاره به هفته حمل و نقل( ابتدای دی ماه) و آغاز طرح زمستانه راهداری اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار راهداری استان کرمان است که طی یک سال گذشته ۴۵۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۸۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی و احداث ۲۶۰ دهانه احداث پل احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به تعمیر ۱۶۰ پل کوچک و بزرگ در سطح استان از سال گذشته تاکنون تصریح کرد: ۲۰۰ کیلومتر اجرای شیار لرزاننده حاشیه جاده‌ها، نصب نرده حفاظ پل، خط کشی جاده‌ها و ... از دیگر اقدامات راهداری در یک سال اخیر است.

عراقی زاده با اشاره به فعال بودن قریب به ۲۰۵ سامانه دوربین هوشمند در جاده‌های استان کرمان خاطرنشان کرد: در استان کرمان ۲۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی داریم.