شناسهٔ خبر: 155578 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سفر مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به استان بوشهر

حضور احمدلو مشاور وزیر در امور ایثارگران در گلزار شهدای بوشهر مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران که با هدف شرکت در جلسه مدیران، بازدید از میز خدمت دستگاه‌های تابعه و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر به استان بوشهر سفر کرده است، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه های بوشهر، منصور احمدلو مشاور وزیر در امور ایثارگران صبح دوشنبه ۲۵ دی ماه در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

گفتنی است؛ شرکت در جلسه مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، حضور در میز خدمت دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر از دیگر برنامه های سفر سه روزه مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی به بوشهر است.

این بازدید با همراهی مشاور ایثارگران معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر و مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در بوشهر انجام شد.