شناسهٔ خبر: 155624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصد پروژه مشارکتی برج دوقلوی تجاری و مسکونی اکباتان اردبیل

پیشرفت فیزیکی 46 درصد پروژه مشارکتی برج دوقلوی تجاری و مسکونی اکباتان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی پروژه مشارکتی برج دوقلوی تجاری و مسکونی اکباتان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه مشارکتی برج دوقلوی تجاری و مسکونی اکباتان در شهرک ولایت اردبیل گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل براساس برنامه و سیاست های ابلاغی و همچنین وظیفه ذاتی خود، در طول سال چندین پروژه مشارکتی را از طریق برگزاری فراخوان عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌کند.

وی گفت: با برگزاری دو نوبت فراخوان این پروژه جهت اجرا و عدم شرکت کننده، در نهایت شرکت معتبر نوسازی و عمران اکباتان از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از شرکت های دولتی به عنوان برنده فراخوان پروژه مشارکتی برج دوقلوی تجاری و مسکونی اکباتان اردبیل بعد از گذراندن مراحل قانونی و اداری و همچنین تایید دفتر فنی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نسبت به اجرای پروژه اکباتان اردبیل اقدام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به مشخصات این پروژه بزرگ مشارکتی گفت: مساحت عرصه این پروژه مشارکتی ۵۸۰۰ مترمربع بوده که در ۱۹ سقف و شامل ۲ طبقه زیر زمین با کاربری پارکینگ، یک طبقه همکف بصورت تجاری و لابی و در ۱۵ طبقه با ۱۹۲ واحد مسکونی به مساحت کل زیربنای ۳۴۰۰۰ متر مربع در حال اجرا است.

حیدری افزود: در این مجتمع تجاری و مسکونی برای رفاه و آسایش ساکنین آن امکاناتی شامل انباری، سالن ورزشی، مهد کودک، سرایداری، اتاق آتش نشانی، سالن اجتماعات، لابی و رستوران پیش بینی شده است.

وی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت این پروژه مشارکتی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم مشارکتی طبق استاندارد و مختصات روز و رعایت مقررات ملی ساختمان از ابتدای سال۱۳۹۹ آغاز شده و بعد از گذشت ۳ سال با پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی در مرحله دیوار چینی و نازک کاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید ضمن استماع گزارش کار از روند عملیات اجرایی این پروژه و صدور دستورات لازم جهت پیشرفت پروژه، از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت نوسازی و عمران اکباتان بعنوان مجری و پیمانکار فعال پروژه اکباتان اردبیل تشکر و قدردانی کرد.