شناسهٔ خبر: 155630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان بوشهر با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی بوشهر با حضور سردار احمد لو مشاور وزیر با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان بوشهر در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

منصور احمدلو مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در این جلسه اظهار کرد: ایجاد تعامل بین فعالان جهادی و دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در بوشهر باید منجر به تامین مطالبات عموم مردم بوشهر، علی الخصوص جامعه ایثارگری و شهادت این استان شود.

احمدلو با اشاره به این که خدمت گزاری به خانواده های شاهد وظیفه همگان است، افزود: خانواده شهدا با صبر، ایثار و استقامتی که دارند اسوه و الگو هستند و ما در جهت رفع مشکلات این عزیزان تلاش خواهیم کرد. و از فرزندان شهدا انتظار می رود که با پشتکار مضاعف برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

در ادامه این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران و خانواده معزز شهدا شاغل در مجموعه ادارات راه و شهرسازی استان بوشهر بحث و تبادل نظر به عمل آمد و سپس  هر یک از مدیران و نمایندگان دستگاههای ذیربط گزارشی از تعداد جانبازان، ایثارگران و خانواده محترم شهدا ارائه داده و در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی و همچنین خدماتی که این دستگاهها در اختیار این عزیزان قرار داده اند گزارش مبسوطی ارائه داده و درخواستهای خود را مطرح کردند.