شناسهٔ خبر: 155678 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۱۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در روستاها تا پایان سال تحویل می‌شود

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها وارد مرحله ساخت شد که ۲۳۰ هزار واحد آن تکمیل و تحویل شد از برنامه یکصدهزار واحدی تحویل مجدد مسکن روستایی تا پایان امسال خبر داد.

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت: هم اکنون ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۰۰ هزار واحد رسیده است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن ادامه داد: از ۴۰۰ هزار واحد مسکن روستایی که از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده حدود ۲۳۰ هزار واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۱۷۰ هزار واحد مسکن روستایی در حال اجراست.

جودی تصریح کرد: پیش‌بینی شده است تا حدود یکصد هزار واحد مسکونی روستایی از ۱۷۰ هزار واحد روستایی که در حال اجراست تا پایان امسال تکمیل شده و به مردم تحویل شود.

وی توضیح داد: امسال دو رخداد مهم در بخش مسکن  روستایی را شاهد بودیم که شامل افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد و همچنین افزایش سهمیه اجرای سالانه ۳۵۰  هزار واحد مسکونی است که در بخش سهمیه امسال، تاکنون ۱۱۴ هزار متقاضی احداث مسکن روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.