شناسهٔ خبر: 155705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میز خدمت با حضور مشاور امور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی در بوشهر برگزار شد

ایثارگران بوشهر میز خدمت و ملاقات عمومی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) میز خدمت و ملاقات عمومی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد.

منصور احمدلو در سفر به بوشهر در میز خدمت برای طرح مشکلات، پیشنهادات و درخواست های خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی حضور یافت.

در این نشست ۴ ساعته و صمیمانه، شماری از ایثارگران ادارات فرودگاهها، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنادر و دریانوردی، راه و شهرسازی، بانک مسکن،آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، هواشناسی، هواپیمایی هما، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران عالیشهر به طرح موضوعات شان با حضور مشاور وزیر پرداختند.

احمدلو در این نشست اظهار کرد: ایجاد تعامل بین فعالان جهادی و دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در بوشهر باید منجر به تامین مطالبات عموم مردم بوشهر خصوصا جامعه ایثارگری و شاهد استان شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با اشاره به این که خدمت گزاری به خانواده های شاهد و ایثارگر وظیفه همگان است، افزود: خانواده این عزیزان با صبر، ایثار و استقامتی که دارند اسوه و الگو هستند و ما در جهت رفع مشکلات آنها باید نهایت ظرفیت ها و تلاش خود را بکار بگیریم.