شناسهٔ خبر: 155712 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعلام اسامی برندگان مسابقات جشنواره ورزشی هفته بسیج در وزارت راه و شهرسازی

ببینید| برگزاری فینال مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته مبارک بسیج مسابقات جشنواره ورزشی هفته بسیج در وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۱۶ آبان تا ۲۶ دی ماه برگزار و اسامی برندگان این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسابقات جشنواره ورزشی هفته بسیج به همت مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه و سازمان های تابعه از تاریخ ۱۶ آبان لغایت ۲۶ دی ماه در مجموعه فرهنگی-ورزشی امام رضا (ع) در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، طناب کشی و دارت با مشارکت ۸۱۶ شرکت کننده  در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات و در رشته فوتسال تیم شرکت عمران شهر جدید هشتگرد (مهستان) مقام اول، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رتبه دوم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رتبه سوم را کسب کردند.

اسامی برندگان مسابقات جشنواره ورزشی هفته مبارک بسیج در وزارت راه و شهرسازی

در گروه آقایان و در رشته طناب کشی؛ تیم شرکت عمران شهرهای جدید با حضور احسان کرمی، حسین ملول، سیروس باشنگ، سعید حسن قلیان، ابوالفضل خیرگو، علی عبدی، نصراله طاهری مقام قهرمانی را کسب کردند. گفتنی است داوری این دوره از مسابقات مسابقات طناب کشی را سعید قرآنی از ستاد وزارت راه و شهرسازی بر عهده داشت.

در گروه بانوان نیز؛ تیم مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی متشکل از طاهره گرشاسبی، رقیه محبوب دوست، لیلا جوادی، زهره یزدانی، بهاره موسائی سنجرانی، عادله کرد، مریم سیاوش نژاد در سکوی اول ایستادند و فاطمه قرآنی به عوان داور در این مسابقات حضور داشت.

اسامی برندگان مسابقات جشنواره ورزشی هفته مبارک بسیج در وزارت راه و شهرسازی

همچنین در مسابقات دارت برادران جواد ثقفی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل مقام اول را کسب کرد و امیر حسین ربیعی از شرکت عمران شهرهای جدید و مصطفی مالکی از شرکت عمران شهر جدید هشتگرد (مهستان) در رتبه های دوم و سوم ایستادند. گفتنی است، محمدرضا جمشیدی و سید امیر علی نقی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

در گروه خواهران نیز طاهره گرشاسبی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مریم انصاری از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و صفا فرزانه پور از شرکت عمران شهرهای جدید به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

شایان ذکر است، زهرا مهدوی و سمیه جلالیان از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه دارایی از سازمان ملی زمین و مسکن و لیلا بهمنی از شرکت عمران شهرهای جدید به عنوان داور در این مسابقات حضور داشتند.

اسامی برندگان مسابقات جشنواره ورزشی هفته مبارک بسیج در وزارت راه و شهرسازی

در رشته تنیس روی میز برادران این دوره از مسابقات جشنواره ورزشی گرامیداشت هفته بسیج، لقمان حبشی از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، علی آتشگر از پایگاه بسیج شهید کلانتری و صابر شفائی از سازمان ملی زمین و مسکن به ترتیب در سکوهای اول تا سوم ایستادند و رامین میرزایی، حمید حسن بیگی و رضا صدیق از سازمان بنادر و دریانوردی داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

این مسابقات در گروه خواهران نیز پیگیری شد که ندا منصوری از سازمان بنادر و دریانوردی حائز مقام قهرمانی شد، سلماز میر اصلانی از سازمان ملی  زمین و مسکن در رتبه دوم و آرزو جان محمدی و پروانه مهرزاد نیا به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند. گفتنی است؛ کبری فرد، زهرا قنبرزاده، فرنگیس آل علی و زهرا محمدی این مسابقات را داوری کردند.

اسامی برندگان مسابقات جشنواره ورزشی هفته مبارک بسیج در وزارت راه و شهرسازی

در جریان برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی برادران محمدرضا محمدی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رتبه اول ایستاد، علی گنجه از پایگاه بسیج شهید کلانتری مقام دوم را کسب کرد و امید مطلبی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به مقام سوم رسید. بهزاد بختیاری نیز به عنوان داور در این مسابقات شرکت کرد.

در گروه خواهران نیز سیده زهرا جزایری از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهرناز منتی و بهاره زنده دل به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و زهرا مهدوی از وزارت راه و شهرسازی در این مسابقات به داوری پرداخت.

بر اساس این گزارش، سعید قرآنی از مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی مسئولیت برگزاری مسابقات جشنواره ورزشی هفته بسیج را بر عهده داشت و حاج حیدر پاریوند؛ دریا دل، جانباز و مجری و شاعر حماسی، میهمان ویژه این دوره از مسابقات بود.

اسامی برندگان مسابقات جشنواره ورزشی هفته مبارک بسیج در وزارت راه و شهرسازی

یادآور می شود به مناسبت چهارمین روز از هفته بسیج در روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۲، رکابزنی مسیر پرند به مرقد امام (ره) به طول ۱۱۳ کیلومتر رفت و برگشت و زمان تقریبی ۶ ساعت توسط ورزشکار بسیجی پایگاه نینوا، شرکت عمران شهر جدید پرند، عمران قلیزاده انجام شد.