شناسهٔ خبر: 155741 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد؛

امیدآفرینی با ارائه توانمندی های صنعت هوانوردی

محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیام روشن اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام این است؛  به دنیا نشان دهیم ایران در بخش هوایی، فعل خواستن را صرف کرد نه اینکه ما می توانیم بلکه ما توانستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش در دومین نشست شورای سیاست گذاری اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام که با حضور مدیرعامل منقطه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، شرکت های دانش بنیان و شرکت های تعمیر و نگهداری برگزار شد، خواستار حضور قدرتمندانه تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در این نمایشگاه از جزءترین نقش آفرینان تا آخرین بهره برداران گرد هم خواهند آمد، افزود: از این نمایشگاه به عنوان فرصت استفاده شده و با تمام توان ارائه توانمندی ها و دستاوردهای این صنعت به نمایش گذارده شده و امیدآفرینی ایجاد خواهد شد.

کاپیتان محمدی بخش خطاب به مدیران صنعت حمل و نقل هوایی، گفت: از حضور تکراری در نمایشگاه خودداری کنید و انتظار می رود به صورت کاربردی در نمایشگاه حضور یابید؛ همچنین بسترهای لازم برای عقد قراردادهای مهم در حوزه های مختلف ایجاد تا رونق اقتصادی مجموعه هوایی کشور به عنوان مهمترین بخش زنجیره تامین، رقم زده شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه اظهارداشت: با توجه به تمامی تهدیدات و محدودیت ها علیه ایران، علامت سوال این است؛ که ایران چگونه و با چه فرمولی همچنان می تواند پرواز کند و همین فرمول توانسته است کشورهای متعدد را برای استفاده از خدمات در زمینه های مختلف به ایران بکشاند بنابراین پیام روشن اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام این است؛  به دنیا نشان دهیم ایران در بخش هوایی، فعل خواستن را صرف کرد نه اینکه ما می توانیم بلکه ما توانستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه با تمام توان، توانمندی های بخش هوایی غیرنظامی، هوانوردی عمومی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین بخش های امنیتی و نظامی را برای مردم به نمایش بگذارید.

وی همچنین به حضور سایر کشورها در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: از ایکائو، دفتر منطقه ایکائو و تمامی کشورهایی که با ایران ارتباط هوایی دارند دعوت شده است در این نمایشگاه حضور یابند.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند به میزبانی فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهد شد