شناسهٔ خبر: 155758 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با ۱۳۰ شهروند

c8695233-7eca-490d-a226-fd5e83e8b22e.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار چهره به چهره با ۱۳۰ شهروند از مهر تا آذرماه سال جاری مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدارهای چهره به چهره و به‌صورت حضوری روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۹ تا ۱۲ از مهر تا آذرماه سال جاری با مردم دیدار و ضمن پاسخ‌گویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد و دغدغه‌های آنان را پیگیری کرد. 

در این دیدارها درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده در حوزه راه روستایی، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و فنی و نظارت بررسی و دستور رسیدگی از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی صادر شد. 

عمده موضوعات مطرح شده فی‌مابین درخواست کنندگان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی پیرامون راه‌های روستایی، حمل و نقل جاده‌ای و کارت هوشمند ناوگان و موضوعات مربوط به توسعه منابع انسانی بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین به پایان رسید.