شناسهٔ خبر: 155760 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

۶۰ درصد مطالبات از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پرداخت شده است

جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تاکنون ۴۰ درصد مطالبات کارکنان این شرکت و حدود ۶۰ درصد از مجموع مطالبات کل پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد، شهرام جمعه خالدی ذی حساب و مدیرکل امور مالی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن بازدید از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان آذربایجان شرقی با همکاران آزمایشگاه استان گفتگو کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: آزمایشگاه‌های تمامی استان‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سال آینده با تجهیز به فناوری‌های روز ضمن حضور در بازارهای جدید و ارائه خدمات منحصربفرد، توانایی های بیشتری برای نقش آفرینی در افزایش کیفیت پروژه‌های ملی و استانی را در سراسر کشور خواهند داشت.

روان بد در جمع همکاران با اشاره به مقدمات حاکمیتی شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تمام اقدامات لازم برای حاکمیتی شدن شرکت در حال انجام است و تصمیمات کارشناسی خوبی در خصوص آینده شرکت گرفته شده است و امیدواریم در دولت سیزدهم این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما برای توسعه شرکت و حضور در بازارهای جدید باید تلاش کنیم افزود: با حضور مدیرعامل محترم و برنامه‌ریزی‌هایی که طی سال های اخیر شده است شرکت روند رو به رشدی داشته و حضور شرکت در پروژه‌های عمرانی افزایش یافته که برای سال آینده نیز رشد بودجه خوبی با توجه به حضور در بازارهای جدید و ارائه خدمات نوین  پیش بینی شده است.

روان‌بد اضافه کرد: تمام تلاش و اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارائه خدمات مطلوب مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است و حضور حداکثری در پروژه‌های ملی و استانی، وصول مطالبات و تکریم مشتریان و پرسنل شرکت است.

وی در جمع همکاران آزمایشگاه استان با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت معاش همکاران تصمیمات خوبی گرفته شده است تصریح کرد: تاکنون ۴۰ درصد مطالبات کارکنان شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور و حدود ۶۰ درصد از مجموع مطالبات کل پرداخت شده است و تا پایان سال در صورت وصول مطلوب در سطح کشور و وجود نقدینگی باقیمانده مطالبات  همکاران نیز قابل پرداخت خواهد بود.

خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد، شهرام جمعه خالدی ذی حساب و مدیرکل امور مالی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بازدید از آزمایشگاه و دریافت گزارش عملکرد به بررسی توانمندی‌ها و امور جاری آزمایشگاه استان پرداختند.