شناسهٔ خبر: 155765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان:

تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل بازگشایی شد

برفروبی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش عوامل راهداری تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل بازگشایی شده اما در برخی مناطق روستایی به دلیل کولاک ممکن است باز انسداد مسیر داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشم معاون راهداری استان اردبیل در بازدید از راه‌های روستایی استان گفت: تا اواخر وقت دیشب تمامی راه‌های اصلی، فرعی و قسمت عمده راه‌های روستای استان بازگشایی شد.

وی افزود: در شهرستان‌های اردبیل و نمین در برخی نقاط بیش از یک متر برف بر روی زمین نشسته‌بود که کار را برای بازگشایی محورها سخت می‌کرد.

هاشمی ادامه‌داد: یک‌هزار و ۱۰۰ روستا در روزهای گذشته بازگشایی شد اما به‌لحاظ وجود کولاک صبح امروز مجدد راه برخی روستاها مسدود شد که مجدد راهداری با تمام توان اقدام به بازگشایی راه‌های روستایی کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد: مجموعاً بازگشایی مسیر ۶۰ روستا باقی مانده‌بود که امروز راهداران در تلاش هستند تا راه این مسیرها که در اثر کولاک مجدداً مسدود شده بود را بازگشایی کنند.

وی تأکید کرد: در صورت وقوع کولاک باز مجدد امکان مسدود شدن برخی راه‌های روستایی وجود دارد که راهداری در اسرع وقت اقدام به بازگشایی این مسیرها می‌کند.