شناسهٔ خبر: 155770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از فعالین نماز جماعت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان تجلیل شد

از فعالين نماز جماعت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان كرمان تجلیل شد در مراسمی با حضور احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، حجت الاسلام عباس میراحمدی امام جماعت، معاونین و روسای ادارات اداره کل از 38 نفر از برگزیدگان نماز جماعت تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در جریان این مراسم گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در توسعه و ترویج فرهنگ نماز از سازمان های پیشرو است و طبق تفاهم نامه هایی که همه ساله با ستاد اقامه نماز داشته به نحو مطلوب نسبت به تعهدات خود عمل کرده است.

عراقی زاده هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ نماز و اهمیت به برپایی آن به صورت جماعت عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان متبوع یکی از مجریان مهم اجرای این طرح و برنامه های ترویج فرهنگ نماز کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در پایان خواستار استمرار این موضوع جهت اشاعه فرهنگ اقامه نماز اول وقت بصورت جماعت و همچنین تلاش و ایجاد انگیزه بیشتر در بین کارکنان شد.

گفتنی است؛ احداث نمازخانه های بین راهی نیز در جوار راهدارخانه های استان در دستور کار سازمان متبوع قرار دارد و اخیرا نیز یک باب نمازخانه دیگر همراه با سایر استان ها افتتاح شد.